pierwsza wizyta
Nasz patent na dobre pierwsze wrażenie – olśniewający uśmiech dający radość i
pewność siebie.
Najważniejszy pierwszy krok = pierwsza
wizyta
Jak to wygląda w 4dent Dorota Stania?
1. Kwestionariusz zdrowia – rejestracja
Przed spotkaniem z lekarzem Pacjent wypełnia kwestionariusz zdrowia. Aby leczenie przebiegało bezpiecznie, potrzebne są informacje o stanie zdrowia, przyjmowanych lekach czy alergiach.
2. Dokumentacja medyczna: RTG oraz zdjęcia fotograficzne – pracownia RTG
W trakcie tego etapu następuje wykonanie niezbędnych zdjęć RTG. Najważniejszym jest zdjęcie pantomograficzne. Jest to przeglądowe zdjęcie radiologiczne pokazującym całość uzębienia, kości szczęki i żuchwy, zatoki oraz przegrodę nosa. Jest ono konieczne, aby przeprowadzić rzetelne badanie, gdyż nie wszystkie zmiany patologiczne są widoczne w badaniu klinicznym.
W trakcie tej wizyty zostają także wykonane ogólne zdjęcia fotograficzne zębów, twarzy i uśmiechu Pacjenta.
3. Konsultacja – gabinet stomatologiczny
Podczas konsultacji lekarz ocenia stan uzębienia na podstawie wcześniej wykonanych zdjęć RTG oraz badania stanu jamy ustnej. Podczas rozmowy wsłuchujemy się w oczekiwania, potrzeby i problemy Pacjenta.
W zależności od wyniku wstępnej konsultacji tworzymy plan leczenia lub poszerzamy nasze działania o dalsze badania diagnostyczne i konsultacje w zespole wielospecjalistycznym. Nasz zespół specjalistów, w priorytetowym czasie, ma możliwość zorganizowania konsulium z każdej dziedziny stomatologii (ortodoncja, implantologia, endodoncja, periodontologia, protetyka, leczenie zaburzeń stwaów skroniowo – żuchwowych, chirurgia). Często rozszerzamy diagnostykę o tomografię komputerową. Dysponujemy najnowocześniejszym tomografem do diagnostyki stomatologicznej – tomograf Carestream® CS8100 3D. Do pracy wykorzystujemy także mikroskop, skaner wewnątrzustny, radiowizjografię cyfrową, lupy powiększające, oraz kamerę wewnątrzustną.
4. Czytelny plan leczenia, terminarz wizyt
Na podstawie badań diagnostycznych, zdjęć medycznych i oczekiwań Pacjenta lekarz prowadzący przygotowuje wstępny plan leczenia, niejednokrotnie w kilku wersjach, tak by idealnie dostosować się do potrzeb i możliwości Pacjenta. Następnie wraz z opiekunem Pacjenta, przedstawia go Pacjentowi. Dzięki temu nasi Pacjenci znają etapy leczenia oraz koszty związane z planem leczenia i mogą się do nich odpowiednio przygotować. Na każdym etapie leczenia, opiekun Pacjenta jest do dyspozycji Pacjenta i dba o jego komfort. Ustala dokładny harmonogram wizyt, zgrany z dostępnością Pacjenta, w trosce o jego cenny czas.
5. Profesjonalne czyszczenie zębów i higienizacja – gabinet stomatologiczny
Aby jak najlepiej przygotować Pacjenta do zaplanowanego leczenia, jeszcze przed pierwszym zabiegiem, wykonujemy profesjonalne i kompleksowe czyszczenie zębów z osadów oraz kamienia nazębnego. Po każdym czyszczeniu rozmawiamy o profilaktyce i higienie oraz opracowujemy dobrany do indywidualnych potrzeb Pacjenta, roczny plan higienizacji.
Po zaakceptowaniu przez Pacjenta planu leczenia, cały zespół zabiera się do pracy. Od tego momentu Pacjent zostaje pod naszą stałą opieką, w ramach systemu re-call. Na każdym etapie może liczyć na wsparcie całego zespołu a szczególnie opiekuna Pacjenta, który w razie jakichkolwiek wątpliwości, jest do jego dyspozycji
Uśmiechnięty i zadowolony Pacjent to nasz ulubiony etap planu leczenia.
po czyszczeniu zębów
rozpoczynamy leczenie